Heehaa, nyt on ihana viikonloppu takana <3
Oli mahtavaa! Katottiin pari leffaa ja herkuteltiin ja näin. Minä ja Suzu siis.
Aamulla oli kans kivaa ^^ sähellettiin oikeen kunnolla. x3
Haluutteko kuulla vitsin?
Teräsmies lenteli ympäri kaupunkii ja sit se näki jonku ihmenaisen ottavan aurinkoo katolla.
Se makoili siel ihan ilkosillaan. Teräsmies ajatteli ettei se ees huomais jos se menis nussii sitä, ku teräsmieshän pystyy kulkee valoakin nopeemmin.
No sit se meni panee sitä ja lensi sit pois.
Sit se ihmenainen kysys et mitä se oli ja näkymätön mies vaan vastas et
 "en mä tiedä mut mun perse on ihan sairaan kipee!".
Okei en muista sitä tarkkaan mut jotenki noin se meni. :'D
Tänään oli ihan jees päivä, osittain ainaki. Meil oli suunnistusta ja ope anto mulle
ja Susannalle kartan misä oli merkitty ne kaikki rastit ku ollaan niin ammattilaisii kuulemma!
Suunnistaminen oli ihan kivaa. Sit alko sataa. Josta päästään mun kirjotuksen otsikkoon!
Hihihi..
Huomenna yppin (yhteiskuntaopin) koe!!